Світлана Олійник
Заступник директора з навчальної роботи
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГА - НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
«Якби ми могли жити не зустрічаючись з труднощами, ми були б обділені.
Ми не змогли б бути такими сильними, як зараз»
Інновації у методичній роботі пов’язані із модернізацією освіти в Україні, яка вимагає від педагогів знань про інноваційні зміни в галузі освіти.
Сучасна парадигма науково-методичної роботи в Острозькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 спрямована на забезпечення та впровадження інноваційних механізмів активізації підготовки конкурентоспроможного вчителя.
Дослідження педагогічної науки показує, що кожен педагог володіє кількома переважаючими когнітивними стилями навчання відповідно до його індивідуально-психологічних особливостей.
Сучасні технології підготовки конкурентоспроможного вчителя вимагають моделювання особистості вчителя як професіонала. Це допомагає визначити не лише інваріантні, ідеалізовані параметри педагога та його професійної діяльності, а й простежити процес його особистісного формування, зросту.
- Які шляхи вирішення даної проблеми?
- Як забезпечувати професійне зростання педагогів?
- Як виробляється інноваційний стиль діяльності сучасного педагога?
Ці та інші питання педагогічної діяльності були ключовими на тематичній педагогічній раді «Вироблення інноваційного стилю діяльності сучасного вчителя як умова удосконалення навчально-виховного процесу», що відбулася в Острозькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 27 березня 2017 р.


|