Острозька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 419
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Педагогічна преса

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання та будується відповідно до моделі випускника.

Мета виховного процесу – створення умов для творчої самореалізації особистості та засвоєння нею моральних правил співжиття у людському суспільстві

В основу  системи виховної роботи нашої школи покладено ідеї родинного виховання. Ми враховуємо особливості виховного впливу навколишнього середовища, сприяємо встановленню оптимальних взаємин із соціумом, а також створенню цілісного виховного простору. Найбільш ефективною моделлю взаємовідносин між школою й соціальним середовищем, зокрема сім'єю, є їхня взаємодія.

    Наша школа перебуває в пошуку нових концептуальних підходів до здійснення взаємодії з сім'єю; зокрема, вона розглядається як інтегрована соціально-педагогічна система, яка відкрита до зовнішніх впливів різноманітних соціальних інститутів та, у свою чергу, має вплив на їх діяльність. У нашому розумінні родинно-шкільний виховний простір — це соціально-педагогічна система виховання,

  Виховання — це процес соціальний у найширшому розумінні. Тому при відборі методів педагогічного впливу на особистість наша школа віддає перевагу тим із них, застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності.

Оптимізація взаємодії школи і сім’ї – необхідна умова успішного виховання і навчання дітей. Там, де вчителі і батьки виступають єдиним фронтом, там звичайно краще поставлена навчально-виховна робота школи і правильно організовано виховання дітей у сім’ї.

Організація роботи з батьками здійснюється за такими основними напрямами:

  вивчення сімей учнів, їхнього виховного потенціалу;

• залучення батьків, усіх дорослих членів родини у навчально-виховний процес як рівноправних учасників, інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу і батьківської громадськості у створенні сприятливих умов для ефективної ро­боти освітнього закладу;

  формування педагогічної культури сучасної сім'ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самоосвіті;

• корекція виховної діяльності родини із різним типом сімейного неблагополуччя.

Співдружність школи з сім’єю, опора на родинні традиції набуває сьогодні  нового педагогічного змісту та особливої актуальності. Адже об’єктивна необхідність взаємодії школи і сім’ї у розвитку особистості має глибокі соціальні й психолого-педагогічні основи.

      Трикутник: школа – учні – батьки є опорною схемою у вирішенні більшості питань, пов’язаних з проблемами навчально-виховного процесу. Кожна його ланка є рівноправним учасником всіх шкільних справ, ідей і задумок.

   Під основними завданнями родинно-сімейного виховання колектив Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 вбачає:

-    гармонійний всебічний розвиток дитини;

-    підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах;

- формування в дітей моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;

-    розуміння пріоритету виховання дітей у сім’ї та гуманних взаємин між членами родини;

-    важливості ролі сім’ї у житті суспільства;

-    створення сприятливої трудової атмосфери в сім’ї;

-    виховання національної свідомості і самосвідомості;

-    культура поведінки в сім’ї;

-    залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах.

   На основі даних завдань в школі розроблено структуру родинно-сімейного виховання. Вона зберігає цілісність відносин: школа-учні-батьки, надає можливість проявити себе кожній із складових даної базової одиниці. До роботи в даному напрямку згідно структури широко підключається громадськість, різноманітні соціальні підрозділи і структури.


Прагнучи до прогресивних змін у вихованні, інноваційнойної організації виховного процесу ми розробили та затвердили власну програму "Я і моя родина мета якої полягає у:

● формуванні свідомості учнів, розуміння важливості ролі родини в житті суспільства, вихованні нового покоління;

● вихованні фізично і морально здорової  дитини, забезпеченні необхідними екосоціальними умовами для повної реалізації можливостей розвитку дитини;

● забезпеченні духовної єдності поколінь, родинних традицій, звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості й самосвідомості.

   Реалізуючи завдання даної програми ми розробили такі проекти: "Моя сім"я, "Партнерство школи і сімї в імя дитини, "Здоровя - найцінніший скарб.

 

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Створити сайт
  • Все для веб-майстра
  • Програми для всіх
  • Світ розваг
  • Кращі сайти Рунету
  • Кулінарні рецепти
  • Copyright MyCorp © 2018 Конструктор сайтів - uCoz