Острозька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 465
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Педагогічна преса

 

 

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ

ОЛІЙНИК С.П.

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА У ВИМІРІ СЬОГОДЕННЯ

Методична служба  займає вагоме місце на педагогічному ринку, а методична робота є важливою складовою педагогічного процесу. Організація даної ділянки роботи сприяє

  • засвоєнню змісту нових технологій і методик;
  • впровадженню кращих педагогічних практик;
  • підвищенню наукового рівня вчителя;

 

Завдання методичної служби –  вивчивши індивідуальні особливості кожного вчителя, вибудувати синхронну систему реалізації освітніх послуг з метою забезпечення внутрішньої системи якості освіти.

Завдання методичної служби - навчання вчителів новому змісту, сучасним технологіям і сприяння їх упровадженню в практику.

Завдання методичної служби – надати можливість вчителю виявити та визначити

  • основні труднощі і проблеми, у вирішенні яких вони потребують методичної допомоги;
  • власні педагогічні досягнення, щоб запропонувати їх колегам;

Завдання методичної роботи  - отримати від учителя професійного запиту як потреби, надання йому інформації або певної освітньої послуги для задоволення власного професійного інтересу…

Правильно спланована модель методичної роботи

  • допоможе  адаптуватись до змін
  • сприятиме творчості
  • розвиватиме потребу і бажання самовдосконалюватись

 

«Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності.

Кожен із нас приходить у життя  з природженою здатністю жити успішно і щасливо.

А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, 

які допомогли б нам її реалізувати якомога ефективніше».

Р. Т. Кіосакі

 

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА

 

2015-2020

«Розвиток компетентісно орієнтованої освіти

шляхом формування інноваційного освітнього середовища,

професійних та життєвих компетентностей

учасників педагогічного процесу»

 

ШКІЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ОБЄДНАННЯ

Вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня

Вчителі 1-4 класів, вчитель музичного та образотворчого мистецтва у 1-4 класах, вчитель англійської мови у 1-4 класах, вихователь ГПД, асистент вчителя

Вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, історії, фізичної культури

Вчителів природничо-математичного циклу

Вчителі математики, фізики, хімії, інформатики, біології, географії

Класних керівників

Класні керівники 1-11 класів

 

ЩО? Завдання школи:

підготовка випускника, здатного адекватно реагувати на зміни оточуючого світу, озброєного компетентностями, які дозволять йому реалізовувати свої потенційні можливості.

НАВІЩО? Потреба:

удосконалення освітнього процесу, створення передумов успішної та якісної освіти.

ЯК? Організація роботи.

            Організувати успішне навчання можливо шляхом  впровадження в практику роботи вчителя  сучасних підходів (компетентісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного) до викладання  навчальних предметів, новітніх освітніх технологій, що вимагає від педагога високої професійної майстерності та компетентності. Про відповідний освітній рівень педагога, як головну передумову здійснення навчання і виховання, писали видатні педагоги-гуманісти ХХ століття С. Русова та В. Сухомлинський. С. Русова підкреслювала, що педагог повинен мати «широку схему освіти», «високу освіту» – загальну і фахову, яку зуміє використовувати у житті, викликаючи у дітей інтерес і цікавість.

В. Сухомлинський писав про ерудованого, інтелектуально розвиненого вчителя, зокрема, про досконале володіння ним знаннями зі своєї спеціальності. Вчитель, на його думку, повинен знати в десять, двадцять разів більше, ніж буде викладено на уроці. Тільки за такої умови педагог зможе пробудити інтерес до пізнання, жадобу знань в учнів.

           

Етапи роботи над науково-методичною темою:

 

 

І етап:  2015 / 2016 навчальний рік – підготовчий, теоретичне дослідження проблеми, опанування науково-теоретичних основ і технологій діяльності з розвитку особистості та її самоактуалізації, накопичення теоретичного матеріалу.

 

 

ІІ етап:  2016/ 2017 – 2017/2018 – 2018/2019 навчальні роки – реалізація науково-методичної проблеми у роботі педагогічного колективу, удосконалення освітнього процесу, формування перспективного педагогічного досвіду у рамках школи, корекція діяльності вчителів, що мають проблеми.

 

 

ІІІ етап: 2019/2020 навчальний рік – аналіз результатів опанування науково-методичною проблемою,  узагальнення досвіду роботи педагогами, систематизація накопиченого досвіду; узагальнення досвіду роботи колективу, висвітлення результатів діяльності в засобах масової інформації.

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

  • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС БАЗУВАТИ НА КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАННЯХ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ, МЕТОДИК
  • ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ, ЯКА РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ РІЗНОМАНІТНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ. СПЕЦІАЛЬНІ УРОКИ – ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ, УРОКИ-ДОСЛІДЖЕННЯ, STEM-УРОКИ
  • ДОСКОНАЛЕ ВОЛОДІННЯ ІКТ, ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА РЕСУРСІВ В ІНТЕРНЕТІ
  • СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ - ДИДАКТИЧНО ДОЦІЛЬНА, СПРЯМОВАНАНА НА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК, ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ; ЗАВДАННЯ - АНАЛІТИЧНІ, ЗОРІЄНТОВАНІ НА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
  • СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ, ЩО СПРИЯЮТЬ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ПОШУКУ УЧНЯМИ СПОСОБІВ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ, КРИТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
  • ОПАНУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
  • ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
  • РІЗНІ ВИДИ ВЗАЄМОДІЇ В КЛАСІ
  • ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

 

 

 

ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНА ФОРМА НАВЧАННЯ

Дистанційне навчання в Острозькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 застосовується для запобігання поширенню КОРОНАВІРУСУ. Ідея запровадження такого навчання полягає в тому, що взаємодія вчителя і учня  відбувається у віртуальному просторі: обоє вони перебувають за своїми комп'ютерами й спілкуються за допомогою Інтернету в асинхронному режимі.

Дистанційне навчання - сукупність технологій, що забезпечують доставку учням основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивна взаємодія учнів і вчителів у процесі навчання, надання школярам можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами, а також у процесі самонавчання.

При дистанційному навчанні вчителі використовують різноманітні методи надання навчальної інформації та технології (радіо, телебачення, аудио/відеотрансляції, аудио/відеоконференції, E- Learnіng/onlіne Learnіng, Інтернет- конференції, інтернет-трансляції).

Детальніше - за посиланням  

https://docs.google.com/document/d/14MBgZ8h1L_KaJQu7q3-ZxnkTY_CPSjEoyl3Pu0eC2k8/edit?usp=sharing

      

 

 

 

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Copyright MyCorp © 2020 Конструктор сайтів - uCoz